оптимізація кампанії Performance Max у Google Ads

Хочете зібрати нові групи потенційних клієнтів (лідів)? Вам також потрібна можливість переглядати дані всіх ваших цифрових кампаній в одній точці? Що ж, ви просили, і Google почув, адже він нещодавно додав кампанії Performance Max (PMax) до свого набору пропозицій.

PMax скоро змінять собою всі цифрові кампанії, які ви раніше проводили в Google Ads.

Новий вражаючий функціонал кампаній PMax орієнтований на результативність і надає маркетологам доступ до всіх ваших рекламних ресурсів Google Ads в одній гнучкій кампанії.

Розгляньмо разом, як можна оптимізувати PMax для маркетингових стратегій залучення потенційних клієнтів. Ми почнемо з основ, а потім розглянемо стратегію та оптимізацію.

Що таке кампанія Performance Max?

PMax – це найновіший тип кампанії, який охоплює різні мережі: YouTube, Display, Discovery, Gmail і Search. Згодом Google припинить роботу відео- та медійних кампаній і замінить їх на PMax, який вже прийшов на зміну товарній рекламі. Тому важливо розуміти і типи цієї кампанії, і те, як вони працюють.

PMax проявляється під час пошуку, тому його особливий алгоритм має пріоритет над запитами з точною відповідністю. Це вплине на ваші пошукові кампанії, тому вони мають бути більш широкими та зосередженими на фразовій відповідності, щоб зменшити збіги між типами кампаній.

Хоча PMax має аспект обізнаності, показники кліків і коефіцієнти конверсії, як правило, порівнюються з ключовими показниками ефективності пошуку.

PMax дозволяє використовувати стратегії призначення ставок максимальної кількості конверсій і цінності конверсій. Ми спостерігаємо суттєві зростання цінності конверсій, якщо зазначено планку доходу чи цінності конверсій. Модифікатори ставок не застосовуються для географічного розташування, типу пристрою чи графіку показів оголошень.

PMax усе ще перебуває ранній стадії запуску, і ми бачимо наплив лідів, які на перший погляд мають ознаки якісних, але насправді є спамом; тому стежте за показниками відмов і ще раз перевірте якість потенційних клієнтів. Ми також знаємо, що дані про продуктивність лежать у «сірому полі»; відображаються лише покази та рейтинги активів.

Google прагне до надання меншої кількості даних про продуктивність, сподіваючись, що ми будемо довіряти таким речам, як штучний інтелект, навчання машин та оновлення алгоритмів. У маркетологів і любителів контролю це викликає багато занепокоєння та збоїв у наших стратегіях. Хороша новина полягає в тому, що цей тип кампанії дійсно має ознаки перспективності, і є стратегії, оптимізації та методи, якими ми можемо оперувати. Занурмося в деталі.

Оптимізація PMax

Оптимізація PMax

Дані мета-назви. Метадані заголовка SEO можна використовувати в примірнику оголошення. Тому, якщо у вас є застарілі теги, вони можуть зіпсувати ваші повідомлення. Оптимізуйте свої метадані.

Усі URL-адреси

PMax надає можливість використовувати всі URL-адреси на сайті (рекомендовано) або лише надані вами URL-адреси/цільові сторінки.

Якщо ви не впевнені, або ваші метадані застаріли, ви можете використовувати конкретні URL-адреси. Однак ви також можете додати URL-винятки, або URL-адреси, які містять параметри, щоб виключити трафік із ваших кампаній.

Аудиторії

Аудиторії

Проявляйте винахідливість! Налаштування аудиторій в PMax дозволяє обирати користувацькі сегменти, ваші дані, інтереси та детальну демографічну інформацію, а також демографічне націлювання.

Ви МОЖЕТЕ використовувати комбіновані сегменти в PMax. Альтернативною стратегією для залучення нових клієнтів є створення комбінованої аудиторії, з виключенням вашого списку активних клієнтів і розміщення вашого спеціального сегмента на першому місці.

комбіновані сегменти в PMax

Аудиторії можуть бути специфічними для: групи оголошень/групи активів, або унікальними для кожної групи активів. Ви також можете копіювати аудиторії, редагувати та налаштовувати їх.

Залучення нових і вже охоплюваних аудиторій

PMax пропонує можливість орієнтуватися на нових або постійних клієнтів. Ви можете сегментувати кампанії: для ремаркетингу та для нових залучень. Або ви можете об’єднати в одну кампанію PMax і встановити вищу цінність/CPA для нового залучення. Це налаштування на рівні кампанії.

Залучення нових і вже охоплюваних аудиторій

Активи

Те, що ми зазвичай називаємо рекламою, в Pmax називається активами. Активи включають пошукові заголовки, довгі заголовки, описи, зображення, логотипи, відео, заклики та параметри відображення URL-адрес. Все перелічене – це 1 актив у PMax.

Кожен актив отримує місце в шкалі ефективності від найкращого до низького. Оновіть свої малофективні активи.

Показники активів оновлюються щогодини.

Якщо у вас немає відео, Google автоматично створить/додасть ресурси; не забувайте стежити за цим, оскільки це не завжди актуально.

Активи
63a06dbce9711.png

Зауваження та обмеження

Їх зовсім небагато, але деякі нам слід враховувати:

  • Ви можете переглянути покази у звіті про місця розташування
  • Пошукові запити приховано
  • Ви не можете масово виключити пошукові терміни чи місця розташування
    • Розташування – ви можете відстежувати звіт і вручну виключати місця розташування на рівні облікового запису
    • Негативні ключові слова – ви не можете застосовувати списки, але керування негатив-ключами може певним чином вплинути на пошукові терміни
  • Ключові показники ефективності конверсій доступні лише на рівні кампанії
    • In some instances, it may make sense to have multiple PMax  campaigns for better performance/optimization control if you are targeting different strategies.
    • У деяких випадках може мати сенс мати кілька кампаній PMax для кращого керування ефективністю/оптимізацією, якщо ви націлюєтеся на різні стратегії.

Кампанії PMax прийшли всерйоз і надовго. Хоча дані про продуктивність нечіткі, є багато точок оптимізації, які ми можемо зробити з PMax, і це працює! Ознайомтеся з установками і починайте тестувати й налаштовувати!