як видалити організацію з медок

Програма створена як багатофункціональний інструмент і здатна автоматизувати весь документообіг підприємства. А це надає можливість скоротити кількість співробітників, залучених до роботи з паперами. Як наслідок зменшуються витрати підприємства. У співробітників звільняється багато часу, який вони можуть використати для покращення роботи підприємства та підвищення ефективності окремих бізнес-процесів. Однак на цьому можливості програми не вичерпуються.

Розробники надали можливість керувати одразу декількома підприємствами через одну програму. Це важливо для власників, що володіють компаніями та їхніми філіями, та для бухгалтерів, що працюють на аутсорсі з різними організаціями.

Навіщо видаляти підприємство із Медок?

Організація може припинити своє існування. У такому випадку її наявність в обліковому записі лише заважає роботі з іншими фірмами. Також нерідко робітник відмовляється від співпраці. Як наслідок йому стають непотрібними зайві записи. А оскільки бухгалтер може працювати з десятками компаній, питання видалення зайвих організацій є дуже актуальним.

Також видалення підприємства з реєстру знадобиться під час встановлення резервної копії. Система не здатна встановити дані з копії, якщо підприємство вже існує в програмі. Тому спочатку треба видалити його.


Важливо! Під час встановлення резервної копії втрачаються всі оновлення, занесені після її створення.


Як видалити організацію із Медок?

Компанія Укрзвіт потурбувалася про комфорт користувачів. Тому перелік доступних підприємств не треба довго розшукувати. Під час відкриття програма запитає логін та пароль. Як тільки ідентифікатори введені, відкриється перелік підприємств, занесених в базу.

На тій же сторінці можна створювати або видаляти організації. Додати підприємство допоможе «майстер», який здійснить процедуру внесення автоматично.

Видалення теж не потребує особливих навичок. Для цього потрібно обрати організацію та виділити її, натиснувши на назву лівою кнопкою миші.

У правому кутку вікна розташовані варіанти дій з обраною компанією. Зеленим плюсом визначається створення нового підприємства, а значком «Кошик» — видалення наявного. Користувачу достатньо натиснути на кошик, щоб система почала видалення даних компанії. Багато часу це не займає. За декілька хвилин систему буде очищено від непотрібної інформації.