просування сайтів

Головною перевагою ведення бізнесу в мережі є можливість точної вибірки з багатомільйонної аудиторії лише тієї частини користувачів, яка саме в цю мить зацікавлена пропонованими послугами чи товарами. Будь-який вид діяльності передбачає власну сферу, що має певні набори ключових слів чи фраз, за якими й буде здійснюватись пошук в системі потенційними клієнтами. Проте варто відмітити, що більша частина переходів на сайти відбувається лише з першої сторінки результатів пошуку, складаючи певний топ ресурсів, які викликають довіру у користувачів. Саме тому дуже важливо грамотне просування сайтів Львів, яке винесе ресурс у топ видачі результатів й гарантує приток зацікавлених клієнтів.

Пошукова оптимізація сайтів – що це?

Пошуковою оптимізацією сайтів є повне вдосконалення сторінки під пошукові системи та користувачів. Такий процес відбувається шляхом проведення внутрішніх робіт на сторінках сайту та зовнішнім підвищенням авторитету та популярності у пошуковій системі. Мета пошукової оптимізації ресурсу полягає в збільшенні трафіку на сайт задля подальшої монетизації, якщо мова йде про інформаційний ресурс, або переведення відвідувача в клієнта, якщо це комерційний проект.

Пошукову оптимізацію також можна зустріти під іншими загальними термінами, які по суті є одним й тим же процесом:

  • Пошукова оптимізація сайтів;
  • Просування сайтів;
  • Розкрутка сайтів;
  • SEO-оптимізація.

Часто також виникає запитання: «Що таке розкрутка сайтів?». Якщо говорити простою й доступною мовою, щоб було зрозуміло кожному, хто не розуміється в інтернет-маркетингу, то визначення оптимізації може звучати наступним чином:

«Розкрутка сайтів – це треба зробити так, щоб ресурс вибивало на першій сторінці Google.»

Займається професійною пошуковою оптимізацією спеціальна людина – сеошник.

З чого складається пошукова оптимізація?

Як і будь-який складний процес, розкрутка сайтів має свої елементи, що виділяють її з інших інструментаріїв маркетингу. Двома основними складовими пошукової оптимізації є наповнення сайту (контент) та зовнішні посилання. Саме цим можна пояснити розділення сео оптимізації на зовнішню та внутрішню. Задля загального розуміння процесів необхідно розібратись з цими термінами та їхніми цільовими призначеннями.

Внутрішня оптимізація сайту – це коли сторінки сайту покращуються для пошукових систем та відвідувачів. Головна мета – розробити ресурс максимально релевантним, щоб відповідати пошуковому запиту чи групі запитів.

Зовнішня оптимізація сайту – це процес становлення репутації, методом збільшення заходів за межами вашого ресурсу. Головна мета – покращити якісні та кількісні показники зовнішніх посилань на вашу сторінку. Такий собі вид реклами.

Важливо також розуміти різницю звичайного особистого сайту під ключ та SEO-сайту. Останній є професійним бізнес продуктом, що спрямований на те, щоб приносити прибуток. Саме тому необхідна грамотна та якісна оптимізація сайтів.

До прикладу, щоб вказати потенційним клієнтам на високий рівень професіоналізму вашого бренду, можна використати популярні наразі Landing page сайти. Вони націлені на заклики та спонукання до дій користувачів. Тобто, через простий та доступний опис переваг послуг чи товарів клієнт обирає, замовляти щось чи ні.

Терміни виконання пошукової оптимізації сайтів

Пошукова оптимізація сайту не відбувається за день, бо це тривалий процес із аналізом та серйозною підготовкою. Часто задля досягнення необхідних позицій за ключовими словами в пошукових системах необхідно близько чотирьох місяців з моменту замовлення розкрутки сайту. Існують також випадки, коли нещодавно створений сайт після непрофесійного просування, себто спаму, потрапляє у такий собі «чорний список» пошуковиків. Для налагодження нормальної роботи та просування знадобиться приблизно шість місяців.

Не варто думати, що пошукова оптимізація сайту є кінцевим процесом розкрутки сайту, оскільки це лише фундамент для подальшого просування. Але саме міцний фундамент створює необхідні умови для успішного процесу.

  1. Головна мета просування – отримати клієнтів. Для цього оптимізація має забезпечувати продажі, а результаті формального зразку та неякісного трафіку не дають нічого, окрім втрачених даремно інвестицій.
  2. Сучасна оптимізація сайту має бути простою. Не потрібно переповнювати текст ключами, бо хтось сказав, що пошукова система таке любить. Все це псевдо оптимізація, оскільки пошукові системи наразі виділяють тільки те, що подобається користувачам. Тому якість контенту – це важливо.
  3. Будьте кращими, щоб мати перспективи. Якщо ви хочете, щоб сайт приносив прибуток, він має бути краще конкурентів у всіх моментах. В інакшому випадку вся увага перейде до конкурента. Інтернет, як і традиційний бізнес, не терпить слабкості.
  4. Історія сайту має велику роль. Всі процеси, які відбуваються з сайтом, назавжди залишаються в історії пошукової системи, формуючи сталий образ ресурсу. Тому дуже важко працювати зі сторінками, які раніше оптимізувались некоректним чином. Пошукові системи не люблять такі сайти, тому інколи краще почати з нуля.