Чи потрібен IT аутсорс

Мій дід завжди підтримував думку, що важливіше бути видатним фахівцем в своїй обраній сфері, аніж розподіляти свої зусилля на багато різних справ. Зараз часто обговорюється тема «хто є клієнтами it-аутсорсерів», але спираючись на думку мого дідуся, я розумію, що глибокі знання та вміння в одному напрямку дозволяють досягти великих вершин. Так, можливо, деякі вірять, що обдарована особистість виявить себе однаково добре у будь-якому виді діяльності. Та, на моє переконання, правота була на боці мого дідуся.

Все ж таки, «Майстер» з великої літери «М» це той, хто справжній професіонал у своїй галузі та набуває величезний практичний досвід. Якщо ж він розділить свій час між різними справами, то ймовірність стати майстром у чомусь конкретному відчутно зменшиться. Мій дід був пічником, і його роботи були неймовірні. Він створював надійні та красиві печі, лавки та кабінети, багато з яких і донині служать своїм власникам, розігріваючи їхні серця і забезпечуючи зручність.

Тому я вірю, що в будь-якій спеціалізованій справі мають займатися тільки кваліфіковані фахівці. Столярі повинні створювати зручні та практичні вироби з дерева, а автослюсарі відновлювати пошкоджені автомобілі. Насправді, хто є клієнтами it-аутсорсерів, такі компанії шукають професіоналів для виконання конкретних завдань у сфері інформаційних технологій. Такі спеціалісти глибоко розбираються в своєму діапазоні завдань, що дозволяє їм досягати вражаючих результатів.

А ось з метою обслуговування та ремонту комп’ютерної та офісної техніки доречно замовити IT аутсорсинг. Таке рішення дозволить перекласти на «могутні» плечі справжніх професіоналів підтримання працездатності домашньої чи офісної інфраструктури. У разі будь-яких проблем джерело їх виникнення буде швидко знайдене, а розв’язання питання не займе багато часу. Хто такі ці аутсорсери, що за славні козаки, які за невеличку місячну абонентську плату всі як один стануть на захист ваших ПК, ноутбуків, серверів та будь-якого іншого обладнання? Чи насправді вигідно скористатися їх послугами? Адже ми, українці, звикли діяти за правилом: свій до свого по своє. Можливо простіше та дешевше взяти на роботу одного чи декількох системних адміністраторів? Спробуймо відшукати відповіді на ці запитання.

Чому IT аутсорсинг впевнено крокує світом

Аутсорсинг — це коли будь-який вид робіт чи послуг, які виконуються не власними силами компанії чи домогосподарства, а для цього зі сторони залучаються фахівці у відповідній галузі. Хтось може подумати, що такі працівники схожі на якихось слуг чи найманців. Насправді це не так. Принаймні у випадку IT аутсорсингу замовник укладає відповідну угоду зі спеціалізованою комп’ютерною компанією, в якій працюють найкращі в галузі професіонали. Тому доречніше назвати таку співпрацю партнерством, яке вигідне обом сторонам.

Недаремно такий формат забезпечення працездатності IT інфраструктури підприємства незалежно від його розмірів та сфери діяльності має величезний попит у Європі, Північній Америці, Японії та Південній Кореї, а також в інших розвинутих країнах. Україна на щастя не стоїть осторонь від прогресивних світових тенденцій. Вітчизняні підприємці та власники бізнесу побачили на власні очі та відчули по розміру своїх гаманців, що обслуговувати техніку на умовах аутсорсингу дійсно вигідно. Адже завдяки внесенню невеликої абонплати можна не хвилюватися, що в найбільш незручний момент несправність техніки застопорить виробничий процес цілого підприємства.

Переваги IT аутсорсингу

Ось за що ділові люди обирають користування послугами аутсорсерів:

  1. Усі проблеми вирішуються швидко та на високому професійному рівні.
  2. Можна зекономити кошти, необхідні на облаштування робочих місць, зарплату та соціальні внески, які необхідно витратити на власних штатних працівників. Насправді загалом протягом місяця набігає значна сума.
  3. Керівнику не треба витрачати час на контроль за роботою IT фахівців — вони працюють сумлінно, адже люблять свою роботу. Окрім того, в них є свій бос, який не подарує неналежного ставлення до виконання працівниками безпосередніх обов’язків.
  4. З’являється упевненість, що працездатність наявних пристроїв завжди під контролем.
  5. З практичного досвіду більшість проблем можна вирішити без безпосередньої присутності фахівця біля робочої станції. Тобто завдяки віддаленому доступу до одного з комп’ютерів клієнта розв’язати проблему фактично можна за декілька хвилин. Адже, як відомо, зекономлений час — то зароблені гроші!