Чим більше у людини в житті переживань, тим сильніше їй хочеться розслабитися. Цю закономірність відчули на собі тисячі українців після початку воєнних дій у лютому 2022 року. Для багатьох віртуальні розваги стали єдиним джерелом позитиву, через що гостро постало питання організації відповідальної гри. Пін-Ап став одним із перших брендів, який детально пропрацював взаємини з користувачами, виконуючи законодавчі вимоги та орієнтуючись на створення довгострокових відносин із гемблерами. Детально про новації в роботі компанії вдалося дізнатися завдяки інтерв’ю Марини Ільїної, СЕО фахівця PIN-UP Global.
Застосування принципів відповідальної гри в Пін-Ап
Твердження, що кожен, хто робить ставки в слотах, є ігроманом, не вірне, як і те, що саме таких людей намагаються залучити онлайн-казино, і це доводить PIN-UP. Як один з найвідоміших у країні постачальників цифрових продуктів, компанія чітко дотримується правил відповідальної гри, а саме:
- за допомогою Big Data фіксує дії гемблерів, щоб вчасно виявляти ознаки адикції;
- підключається до регіональних інформаційних баз користувачів, які вирішили обмежити себе у використанні ігрового контенту;
- дає можливість клієнтам за необхідності отримати допомогу кваліфікованого психолога;
- передбачає тимчасове блокування профілю або встановлення ліміту суми ставок.
Як організовано роботу PIN-UP зараз
Крім реалізації концепції відповідальної гри, бренду довелося вирішувати безліч інших питань, щоб не поступатися конкурентам, яких стає дедалі більше. Насамперед, керівництво ухвалило рішення про надання допомоги персоналу з переїздом у безпечні регіони, а також перехід на формат роботи «без кордонів». Відкривши вісім нових офісів за межами України, PIN-UP створив співробітникам (як теперішнім, так і майбутнім) оптимальні умови для подорожей та професійного зростання. До речі, навіть у кризу бренд продовжує шукати таланти, приваблюючи фахівців високою зарплатою, корпоративними заходами, цікавими проектами, що дозволяють реалізувати креативні ідеї.
Не менше уваги було приділено корекції організаційної моделі. У нових обставинах неможливо управляти дочірніми компаніями з єдиного центру, тому Казино Pin-Up перейшов на формат екосистеми. Кожен із 4 підрозділів відповідає на певний пласт роботи, а його керівництво може приймати рішення без численних погоджень.