BAS ERP і BAS КУП. У чому відмінність?

У цій статті ми поговоримо про відмінності двох продуктів, призначених для автоматизації бізнес-процесів на підприємстві – BAS ERP і BAS КУП (Комплексне управління підприємством). Обидві конфігурації розроблені для комплексного управління торговими та виробничими компаніями, однак містять у собі деякі відмінні функціональні можливості.

Якщо узагальнити, то і BAS ERP, і BAS КУП, окрім стандартних інструментів для управління, дозволяють вести кадровий облік, здійснювати нарахування заробітної плати, а також повністю контролювати виробничий цикл.

Для чого скорочена і розширена версії продукту?

Програма BAS ERP представлена на ринку і містить у собі максимально великий набір необхідних інструментів. Підприємства зі складною виробничою структурою найчастіше обирають саме цю конфігурацію.

BAS КУП, у свою чергу, можна назвати скороченою версією BAS ERP, яка не включає деякі функції. Наприклад, у BAS КУП відсутня можливість:

  • створювати трансфертне ціноутворення (простими словами – це один зі способів управління фінансовими результатами, а саме можливість максимально ефективно оптимізувати податок на прибуток і здійснювати трансфер капіталу від одного підприємства до іншого). Для багатьох компаній ця функція не є необхідною, адже управління фінансовими результатами може відбуватися за допомогою простіших інструментів;
  • працювати за МСФЗ (міжнародними стандартами фінансової звітності). Конфігурація BAS ERP оснащена засобами для створення міжнародної звітності. Однак, як видно з самої назви, якщо ви не торгуєте на зовнішніх ринках, ця функція вам просто не потрібна, і тоді BAS КУП буде зручнішим рішенням;
  • використовувати повноцінні блоки Бюджетування та Виробництва. У BAS КУП вони мають обмежені можливості: неможливо автоматизувати бюджетний процес, відсутнє управління виробничими потужностями та ремонтами.

Як краще зробити правильний вибір?

Дуже часто компанії, які замислюються про перехід на нове програмне забезпечення, вже мають подібні рішення від інших розробників. Наприклад, блок для управління ремонтами у них може бути реалізований окремо або ж його виконує підрядна організація. У такому випадку немає потреби у впровадженні розширеної конфігурації BAS ERP, адже слідом за цим доведеться проводити повну модернізацію підприємства. Це потребує значних фінансових та часових ресурсів.

Кожен випадок є індивідуальним, і перед тим, як обрати продукт для автоматизації, варто провести детальний аудит бізнес-процесів. Співробітники групи компаній А4 допоможуть вам точно визначити, яка конфігурація – BAS ERP чи BAS КУП – найкраще відповідатиме потребам вашого бізнесу.