Renault Master

Новий Renault Master вже у продажу. Це не просто фургон, а втілення надійності та функціональності на колесах. Протягом багатьох років цей автомобіль залишається одним з найпопулярніших комерційних фургонів у Європі. Оновлена версія, представлена виробником, обіцяє встановити нові стандарти якості.

Грузовий Renault Master — результат ретельного аналізу потреб сучасного бізнесу та багаторічного досвіду у виробництві комерційного транспорту. У ньому поєднані найновіші досягнення у дизайні, технологіях та ефективності, що робить його ідеальним вибором для професійних водіїв і бізнесу, який потребує надійного та комфортного транспортного рішення.

Новий вражаючий дизайн

Інтер’єр авто дивує користувачів неймовірним комфортом і сучасними рішеннями:

  1. Ергономічна S-подібна приладова панель, спроєктована для максимального комфорту водія, створює відчуття простору в салоні. Високотехнологічний вигляд забезпечують інноваційні оздоблювальні матеріали та стандартний 10-дюймовий дисплей. Темна оббивка додає салону затишку, гармонійно поєднуючись із футуристичним дизайном.
  2. Кермо, запозичене у легкових автомобілів Renault, регулюється як за висотою, так і за глибиною, що дозволяє водієві налаштувати ідеальну посадку. В автоматичних моделях важіль перемикання передач розташований на кермовій колонці, що забезпечує більше вільного простору на центральній консолі.

Новий Master має багажне відділення об’ємом 135 літрів, що на 25% більше за попередню модель. Безліч відсіків для зберігання, розташованих у дверях, на приладовій панелі, у бардачку та навіть на стелі, дозволяють раціонально організувати простір.

Фургон легко адаптується для використання як мобільний офіс: спинка середнього сидіння трансформується в робочий стіл з відділенням для ноутбука та USB-C портами. Усі деталі продумані для щоденної інтенсивної експлуатації. Наприклад, посилені краї сидінь з покриттям TEP зберігають естетичний вигляд навіть після тривалого використання, а також полегшують посадку та висадку.

Для максимального комфорту є різні варіанти сидінь на вибір: підвісні, поворотні, індивідуальні та три типи суміжних: два з тканинною оббивкою та один з TEP.

Дизайн, потужність та безпека

Оновлений логотип бренду чудово виглядає поруч з великими LED-фарами у фірмовій С-подібній формі, що обрамляють елегантну решітку радіатора. Нижче розташована U-подібна вставка, доступна у чорному кольорі або в тон кузова, залежно від комплектації. Автомобіль представлений у 7 стандартних відтінках, проте клієнти мають можливість обрати серед понад 300 спеціальних кольорів.

Пропорції кузова розроблені з урахуванням кожної модифікації. Задня частина автомобіля звужена для покращення аеродинаміки, але це не вплинуло на місткість вантажного відсіку, доступ до якого залишився зручним. Асиметричне заднє скло стало впізнаваною рисою моделі, а задні ліхтарі повторюють дизайн передньої оптики.

Деталі конструкції мають високу якість та довговічність. Кожна бічна панель є окремою деталлю, що додає міцності кузову, особливо у довгобазових версіях. Жорсткість матеріалів запобігає деформаціям, а вантажний відсік посилений додатковими елементами, що підвищують його надійність.

Renault Master задає нові стандарти ефективності у своєму сегменті завдяки вдосконаленій аеродинаміці. Коефіцієнт опору повітря зменшено на 20% порівняно з попередньою версією та конкурентами.

Інженери ретельно пропрацювали кожну деталь: укоротили капот, змістили та нахилили лобове скло, вдосконалили форму дзеркал і повітрозабірників, оптимізували дах та зробили задню частину вужчою. Це позитивно вплинуло на ефективність автомобіля та акустичний комфорт у салоні.

Для тестування аеродинаміки використовували масштабні моделі (83%) у стандартній трубі Renault, а також проводили випробування повнорозмірних прототипів у спеціалізованому аеродинамічному тунелі для літаків. Результати вражають: викиди CO2 зменшено на 39 г/км, а показник не перевищує 200 г/км. У електричних версіях Renault Master енергоспоживання знижено на 20% порівняно з попередньою генерацією.